Betrouwbare syndicus

“Volledige ontzorging van jouw residentie en Vereniging van Mede-Eigendom”

Vergaelen Vastgoed is een syndicus- en beheerkantoor met momenteel 200 kavels in de provincie Antwerpen. Onze opdrachtgevers zijn kleine en grote verenigingen van mede-eigenaars (VME’s).
Klanten ontvangen een kwalitatieve dienstverlening op maat, met extra aandacht voor een duidelijke rapportering, openheid, persoonlijk contact en een veilige digitale communicatie.


Waarom kiezen ook andere klanten voor deze beheeroplossing?

- Volledige ontzorging van het beheerdossier (A tot Z)

- 24/24 permanentie voor technische interventies en noodoproepen

- Uitgebreid juridisch advies en bijstand

- Lange termijnrelatie met meerwaarde door onze experts in gebouwbeheer

- Eigen netwerk met betrouwbare technische partners aan interessante tarieven

- Één dossierbeheerder per klant

- Slimme investering- en reservefondsplanning via gebouwaudit (3x per jaar).

- Gebruiksvriendelijk online platform met helder overzicht van elk individueel dossier

- Regionale aanwezigheid; wij zijn in uw nabijheid

- Financieel interessante gebouwenverzekering door clustering.

- Een verzekering die de mede-eigendom dekt tegen het risico van niet-betaling van de op de algemene vergadering goedgekeurde lasten.

- Eigen boekhoudkundige afdeling.

- Geen kleine letters in de overeenkomst voor meerprijzen.

Vaak zien we grote prijsverschillen tussen diverse offertes. Goedkope offertes betekenen steeds bijkomende kosten en erelonen. Wij gaan onmiddellijk voor 2 heldere tarieven zonder kleine lettertjes en zonder meerprijs.

 

Onze principes zijn daarom:

1. We kiezen als beheerder voor “gezonde” gebouwen. Kwaliteit gaat boven kwantiteit.

2. We kiezen als beheerder voor een proactief beheer van uw eigendom door middel van een jaarlijkse gebouwkeuring met een kwalitatieve onderhoudsplanning.                    Technische problemen voorkomen is altijd goedkoper dan achteraf hoge herstelfacturen te moeten betalen.

3. Een proactief beheer van uw eigendom betekent voor u een besparing op lange termijn en een gegarandeerde meerwaarde als U later uw eigendom verkoopt of                verhuurt. De eerste indruk beïnvloedt vaak de verkoopprijs met 10.000 EUR! Wij zorgen voor uw gerust gevoel.



Onze tarieven zijn heel eenvoudig; (btw vrij)

          Standaard ereloon van 65 EUR/uur voor het gebouwbeheer (administratief en technisch beheer).
          Standaard ereloon van 45 EUR/uur voor de boekhoudkundige prestaties (inboeken van factureren).

* Met uitzondering van individuele kosten;
* Andere bijkomende kosten enkel mogelijk na goedkeuring algemene AV.

- Kosten website / beveiligde online toegang voor mede-eigenaars 200 EUR per jaar/gebouw.
(Wettelijke GDPR conformiteit, beveiliging van persoonlijke adresgegevens).

 


 Standaard in de prijs inbegrepen;

- Geen BTW (21%) op de erelonen

- Samenwerking met ISO-gecertificeerde liftonderhoudsbedrijven waardoor er slechts 2x per jaar een keuring dient te gebeuren door een onafhankelijk keuringsorganisme.

- Veilige toegang tot uw eigen online dossier via www.vergaelen.be (login).

- Gratis een exemplaar van onze tweemaandelijkse nieuwsbrief met juridische weetjes, tips en veel meer.

- Gratis exemplaar van de “DE VastgoedGazet” met interessante artikels rond mede-eigendom.

- De interessante volumetarieven van onze partners (loodgieters, elektriciens, keurders,…)

 

Laat ons u helpen bij uw vastgoeddroom!

Mail naar info@vergaelenvastgoed.be of bel 014 42 70 70 voor een kennismaking met één van onze medewerkers.

Klik hier en wij contacteren U vrijblijvend    

 

Een kantoor met als slogan: “Vast Goed en met de Glimlach!”.
“VAST” staat voor stabiel, betrouwbaar (standvastig), terugkerende klanten, tevreden collega’s.
“GOED” staat voor onze focus op kwaliteit en goed werk leveren.
“GLIMLACH” staat voor vriendelijkheid, eerlijkheid, oprechtheid, openheid naar onze klanten en collega’s.

VERGAELEN VASTGOED – VAST GOED EN MET DE GLIMLACH!

Jouw woning ook verkopen/verhuren? Contacteer ons